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인터넷시장과 종래시장의 가격행태 비교
경영과학
2003 .05
A study on the O2O Commerce Business Process with Business Model Canvas
유통과학연구
2020 .01
멀티채널에서 채널갈등 및 쇼루밍 해결방안 : 사고프로세스와 트리즈 원칙의 적용
인터넷전자상거래연구
2018 .12
Who has to take legal responsibility for retailer brand foods,manufacturers or retailers?
유통과학연구
2011 .01
Competition in Dual Markets: Two Game-Theoretical Models on Pricing in Online versus Multiple Channels
Journal of Economic Research (JER)
2009 .01
The effects of store image components on consumers purchasing retailer brands in Korea
유통과학연구
2011 .01
오프라인과 온라인 유통업체간 채널 갈등에 의한 죄수의 딜레마와 세금 효과
마케팅연구
2008 .09
The Negative Impact Study on the Information of the Large Discount Retailers
유통과학연구
2015 .01
Measuring Retailer Equity and Channel Comparison
Academy of Asian Business Review
2019 .01
How do Retailers’ CSR Business Activities affect Customers in Korea?
유통과학연구
2019 .01
Joint Price-Delivery Decision in a Single-Manufacturer-Single Retailer Supply Chain
한국경영과학회 학술대회논문집
2007 .11
Gender Differences in Online Shopping Behavior
국제컨퍼런스 자료집
2007 .01
자료포락분석을 이용한 중국⦁한국⦁글로벌 소매유통업체 경영효율성 분석
유통과학연구
2018 .01
Do Quality-Focused Retailer Brand Types Contribute to Building Store Loyalty in Korea?
유통과학연구
2013 .01
Consumer Awareness and Evaluation of Retailers’ Social Responsibility: An Exploratory Approach into Ethical Purchase Behavior from a U.S Perspective
Journal of Global Scholars of Marketing Science(마케팅과학연구)
2010 .01
2단계 공급사슬의 협력적 가격 및 재고 정책
한국경영과학회 학술대회논문집
2006 .11
인터넷이 시장의 효율성을 증가시키는가?
Information Systems Review
2001 .01
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