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Communicating Responsible Luxury Brand: The Role of Luxury-CSR Fit and Dispositional Consensus on Brand Evaluation
유통과학연구
2017 .01
럭셔리 브랜드의 사회적 책임활동에 대한 연구 : CSR 활동 유형과 메시지 구성을 중심으로
마케팅관리연구
2016 .10
Storytelling and Social Networking: Why Luxury Brand Needs to Tell Its Story
Journal of Information Technology Applications & Management
2020 .10
Luxury product and brand purchasing behavior: A conceptual perspective
Journal of Global Scholars of Marketing Science(마케팅과학연구)
2023 .06
기업의 시장 지위와 CSR 의제에 대한 소비자의 지지가 CSR 태도에 미치는 영향
서비스경영학회지
2017 .12
중국 소비자의 명품브랜드에 대한 브랜드동일시와 지각된 품질이 브랜드 애착에 미치는 영향: 조절초점의 조절역할을 중심으로
Journal of China Studies
2019 .01
The Impact of Brand Relationship on Brand Extension in Luxury Brands
한국유통학회 학술대회 발표논문집
2023 .04
CSR 활동의 속성이 브랜드 태도에 미치는 영향 : 한·중 전자제품 소비자를 대상으로
국제경영리뷰
2021 .12
Effects of perceived luxury value and use of sustainable polyester on brand trust, perceived quality risk, and consumers’ brand evaluation
Journal of Global Fashion Marketing
2023 .03
Transforming luxury: Global luxury brand executives’ perceptions during COVID
Journal of Global Fashion Marketing
2023 .01
How a Luxury Brand Can Enhance its Product Attractiveness in Retail Environment?
유통과학연구
2015 .01
명품관광에 대한 지각된 가치가 브랜드 태도 및 행동의도에 미치는 영향
MICE관광연구
2017 .01
기업의 사회적 책임(CSR)활동이 브랜드자산과 구매의도에 미치는 영향
물류학회지
2017 .01
CSR이 브랜드자산과 충성도에 미치는 영향: 제품품질과 서비스품질의 조절효과를 중심으로
기업경영연구
2015 .01
Critical success factors for luxury fashion brands in emerging markets: Insights from a qualitative study
Journal of Global Fashion Marketing
2021 .01
Luxury Brand Campaign Experiences in the 3D Printing Context: Perceived Value of Luxury Brands and Purchase Intentions
광고PR실학연구
2017 .01
Luxury Brand Equity in Online Channel: The Moderating Effect of Brand Trust
ASIA MARKETING JOURNAL
2019 .07
지상파 채널의 브랜드 자산에 미치는 사회, 시청자, 주주 CSR의 영향 : 브랜드 개성, 친숙도, 충성도를 중심으로
OUGHTOPIA
2017 .11
Do luxury brands have to trade off for sustainability?
Journal of Global Fashion Marketing
2024 .09
The role of CSR on brand trust and brand attitude in the food service industry
한국호텔외식경영학회 학술발표논문집
2015 .06
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