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Examining the Effect of Marketing Mix Elements on Customer Satisfaction with Mediating Role of Electronic Customer Relationship Management
Industrial Engineering & Management Systems
2018 .12
주문생산시스템에서 고객가치평가에 기반 한 고객계층화 모형
한국 SCM 학회지
2019 .10
실시간 IoT 데이터를 활용한 고객 관계 관리 방안에 관한 연구
산업경영시스템학회지
2019 .01
금융기관 이용자의 지각된 서비스 품질이 고객충성도에 미치는 영향 - 국내 금융분야 마이데이터를 중심으로 -
한국경영공학회지
2023 .06
A Study on the Survey System for Customer Feedbacks of the Service Industry
INTERNATIONAL CONFERENCE ON FUTURE INFORMATION & COMMUNICATION ENGINEERING
2015 .06
Impacts of Sociability on Perceived Information Quality of Customer Reviews for Online Shopping Sites
International JOURNAL OF CONTENTS
2018 .06
Customer Acquisition Strategy for Key Customers Hidden in Big Data
한국통신학회 학술대회논문집
2017 .06
A Stochastic Approach for Valuing Customers in Banking Industry: A Case Study
Industrial Engineering & Management Systems
2020 .12
Methodology for Identifying Key Factors in Sentiment Analysis by Customer Characteristics Using Attention Mechanism
한국컴퓨터정보학회논문지
2020 .03
Analyzing Customer Feedback on Social Media : a Case Study of Tourism Service Industry
INTERNATIONAL CONFERENCE ON FUTURE INFORMATION & COMMUNICATION ENGINEERING
2015 .06
공항특수경비원들의 보안서비스가치가 고객만족 및 고객충성도에 미치는 영향
융합보안논문지
2015 .01
The Case Study of Customer Delight Index Contents Model through Catering Service Industry
멀티미디어학회논문지
2016 .08
데이터 기반 고객 경험 디자인
한국지능정보시스템학회 학술대회논문집
2022 .06
Investigating Product Uncertainties in Online Shopping: Evidence from Kenya
스마트미디어저널
2017 .01
고객만족과 고객감동이 고객충성도에 미치는 영향에 관한 실증연구; 재구매와 고객유지에 대한 중점 연구
한국산업정보학회논문지
2019 .02
A Topic Modeling and Sentiment Analysis Approach for Benchmarking of Hotels Based on Online Reviews
Industrial Engineering & Management Systems
2022 .12
Conducting Service Analysis Based on Online Customer Reviews - Topic Modeling
한국지능정보시스템학회 학술대회논문집
2022 .06
A Hybrid Approach Based on Multi-Criteria Satisfaction Analysis (MUSA) and a Network Data Envelopment Analysis (NDEA) to Evaluate Efficiency of Customer Services in Bank Branches
Industrial Engineering & Management Systems
2015 .12
Acceleration of the Customer Education Paradox by a Smartphone
International JOURNAL OF CONTENTS
2015 .03
A Study on Customer’s Attitude in Digital signage based online store
대한산업공학회 춘계공동학술대회 논문집
2017 .04
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